Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Att kalla vår lösning för barskåp är väl att ta i. Har placerat ett antal plaströr under ett säteHallå där!
Är det någon som är seriös när det gäller barskåpet, då tänkte jag i första hand inte på innehållet utan snarare hur det ser ut?
Undertecknad har bara en kartong där drycken placeras, som dessutom står gömd i skåp.
Mvh
PeterVisa bilaga 221128
Hm... Ölen bör vara i kylskåpet?Hallå där!
Är det någon som är seriös när det gäller barskåpet, då tänkte jag i första hand inte på innehållet utan snarare hur det ser ut?
Undertecknad har bara en kartong där drycken placeras, som dessutom står gömd i skåp.
Mvh
PeterVisa bilaga 221128
Sant, den man planera att dricka i närtid, resten får ligga och vänta på sin turHm... Ölen bör vara i kylskåpet?
Smart förankring/stabilisering av plaströren !Har placerat ett antal plaströr under ett säte
Kan dette være noget?Tänker på någon historia där de hänger upp och ned i skåpet. Någon som har något förslag på det?
Kolla så glasen hänger kvar om du skaffar ett sådant. Har ett sådant men fick testa olika glas, de första vi hängde in hoppade ner vid färd.Mitt barskåp liknar kartongen Peter 14 Nilsson har, vi har alltid kristallglas på fot till öl och vin med oss i bilen. Men vi har inte ännu någon snygg förvaring till dem i bilen. Tänker på någon historia där de hänger upp och ned i skåpet. Någon som har något förslag på det?
//Kent