• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

senaste nytt från santa pola

T

Teddi

Guest
T:T,de drar in en syd-västlig kulting från norr,,solen lyser med sin frånvaro,
ock dom nypallade apelsinerna smakar alldeles förträffligt:D de va dom goda nyheterna,,
nu kommer ännu bättre,,en helt ny stor ställplats har öppnat upp i santa pola,hasse 12-agneta har cyklat dit tror ja,,vi själva tog en promenad dit på morran idag,,
ett bra komplement till campingarna som börjar bli fulla nu,,vet ej om nån har berättat detta,,hur som helst,,ett privat alternativ som ja fattade efter ett snack med vederbörande ägare,
ock vi kan lägga namnet på minnet,,EUROPA_AREAdeAUTOCARAVANAS,,
ja kan ta nåra bilder om ni vill,annars ett foto på prospekt som ja fick,

om de går att läsa,,i vilket fall,,ett bra alternativ till överfulla campingar,

ock bättre priser,,ha de gött,,teddi,,,

Bilagor

• mina bilder 009.jpg
    mina bilder 009.jpg
    3,2 MB · Visningar: 21

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: senaste nytt från santa pola

Den finns med på Bordatlas mobilsite som kan användas oberoende av märket på mobilen.

bild-773084.PNG

F

F.d. 55488

Guest

Kultingen från norr kan ni väl slakta så har ni mat i vinter. Vi befinner oss i Skåne. Här skiner solen och det är 14 grader. De egenodlade äpplena smakar också gott.

Ursäkta! Kunde bara inte låta bli att kommentera. Kan det vara avundsjuka?

Naturligtvis önskar jag att ni har det bra där nere i Santa Pola. / Fy&Bi

T

Teddi

Guest

de va bra att den fanns tillgänglig,,
men som man säger,,
#bättre en två gånger än ingen gång alls#:D
ställer nu in mej istället på apelsinprovningen:) kultingen tar vi livet av,,

de e ju snart jul,,julskinka:D

ha de gott alla humorister,,ett utrymme för detta gör livet mycke enklare,,

ställplatsnörden,,teddi,,:D

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Kommer det in många bilar på Bahia nu, teddi! Jag räknar med att komma dit framåt den 25 november. Hoppas att Bautista ser till att jag får en plats då! Gärna min gamla plats med trädet, 193 tror jag det var! Du tycks ju bo uppe på "berget". Blir det inte besvärligt att knalla upp för backarna efter barbesöken?

Apelsinprovning? Gäller det Cointreau eller någon spansk variant då?

Jappe

F

F.d. 50209

Guest

Promobile life. Täcker den hela Europa??

T

Teddi

Guest

Kommer det in många bilar på Bahia nu, teddi! Jag räknar med att komma dit framåt den 25 november. Hoppas att Bautista ser till att jag får en plats då! Gärna min gamla plats med trädet, 193 tror jag det var! Du tycks ju bo uppe på "berget". Blir det inte besvärligt att knalla upp för backarna efter barbesöken?

Apelsinprovning? Gäller det Cointreau eller någon spansk variant då?

Jappe

hej på dej,,dom kör runt i ständig ström med elbilarna o visar platser,konstigt,,men madamerna sitter fram,,ja har undrat om de e bäst så inte bilen stegrar sej;),
ja hörde ett rykte att din plats är din:) ja ska kolla upp 193 nu när vi går o BADAR:) vi får väl städa av den tills du kommer jappe,,ja tror inte att vi e kvar här då,, men smarholmen e inte heller så illa,,med nykokta krabbor o lite------------vitlök,,,:D
nånstans vi mötas broder
om så utan nån
näää,du får hjälpa mej med rimmet jappe,,kör försiktigt,,säger min fru,,ock ja själv,,hade ,,teddi,,

har du nånSKYPE jappe,,lägg in den ihop med mitt namn som e #morsan 4628,,så kan vi tjöta lite,,

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Skype? Det var längesen! Jag har glömt bort hur man gör. Ska försöka veva igång det igen!

Jappe

Toppen