Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har man markis och utemöbler framme på en ställplats ???
Går väl ändå emot allt vad som sägs på detta forum ???
Nu får du ge dej, måste man alltid kritisera. Klart man får ha markis ute på en ställplats om det finns utryme finns inget som förbjuder detta. Åk till Tyskland och Frankrike får du se markiser på ställplatser.
Har man markis och utemöbler framme på en ställplats ???
Går väl ändå emot allt vad som sägs på detta forum ???
Japp Herr Bohman. Det får man här. Jag frågade i receptionen eftersom många andra hade fällt ut markisen. Ville kolla för säkerhets skull så inte jag gjorde något man inte fick. trevlig sommar på dig också förresten....
Ja men då så, helt ok alltså
Trevlig sommar själv .
Nu får du ge dej, måste man alltid kritisera. Klart man får ha markis ute på en ställplats om det finns utryme finns inget som förbjuder detta. Åk till Tyskland och Frankrike får du se markiser på ställplatser.
Vi stannar i Stockholm tills på onsdag morgon, har bokat här hela perioden, men vi kanske tänkte flytta oss till norra mälarestranden i helgen, men vi har ju inget bestämt, så vi kan stå här i morn kväll med ifall ni vill ha sällskap!
Vad har Tyskland och Frankrike att göra med Sverige ?
Fattar Nada ?? Trodde vi var i Sverige nu ??
Tänkte bara att ni kanske ville träffa Husbilskalle,annars kanske det passar i augusti om Kalle är kvar hos oss då.
/Leif