• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Semesterhälsning

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Semesterhälsning

Vi stannar i Stockholm tills på onsdag morgon, har bokat här hela perioden, men vi kanske tänkte flytta oss till norra mälarestranden i helgen, men vi har ju inget bestämt, så vi kan stå här i morn kväll med ifall ni vill ha sällskap!

D

Deleted member 11118

Guest

Har man markis och utemöbler framme på en ställplats ???

Går väl ändå emot allt vad som sägs på detta forum ???

Nu får du ge dej, måste man alltid kritisera. Klart man får ha markis ute på en ställplats om det finns utryme finns inget som förbjuder detta. Åk till Tyskland och Frankrike får du se markiser på ställplatser.

F

F.d. 1256

Guest

Nu får du ge dej, måste man alltid kritisera. Klart man får ha markis ute på en ställplats om det finns utryme finns inget som förbjuder detta. Åk till Tyskland och Frankrike får du se markiser på ställplatser.

Ok då vet jag :twitcy:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Har man markis och utemöbler framme på en ställplats ???

Går väl ändå emot allt vad som sägs på detta forum ???

Japp Herr Bohman. Det får man här. Jag frågade i receptionen eftersom många andra hade fällt ut markisen. Ville kolla för säkerhets skull så inte jag gjorde något man inte fick. ;) trevlig sommar på dig också förresten....:D

F

F.d. 1256

Guest

Vad har Tyskland och Frankrike att göra med Sverige ?:confused::swoon::spinny:
Fattar Nada ?? Trodde vi var i Sverige nu ??

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Jo, det gällde ställplatser, inget konstigt alls att man har ute markis och möbler, exemplet från utlandet har väl i allra högsta grad relevans när vi diskuterar ställplatser här i Sverige? Ställplats är ett internationellt begrepp. Sen tycker jag att diet är onödigt och provocerande att ta fram möbler och markis på en vanlig parkeringsplats. Men en ställplats där det är tillåtet är helt ok!

Leif Edström

HBK ordförande
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2025

Vi stannar i Stockholm tills på onsdag morgon, har bokat här hela perioden, men vi kanske tänkte flytta oss till norra mälarestranden i helgen, men vi har ju inget bestämt, så vi kan stå här i morn kväll med ifall ni vill ha sällskap!

Tänkte bara att ni kanske ville träffa Husbilskalle,annars kanske det passar i augusti om Kalle är kvar hos oss då.

/Leif

Toppen