• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SEMESTER

F

F.d. 25020

Guest
Ja då börjar allvaret på måndag åter till jobbet sen en lång väntan på nya husbilen April-2011 låter långt borta men det får väl gå, åker på lördag och levererar Nordicen till försäljaren.:yes: Mvh 220 Sture i Pajala

F

F.d. 53498

Guest
Sv: SEMESTER

Om du levererar nu så se till att du får pengarna i bytesvärdet i handen. Om bilen står hos säljaren, eller till och med blir såld, så riskerar du att bli av med pengarna om företaget gör konkurs.

Det är inte ok att låna ut så här mycket pengar till en säljare gratis i 6-7 månader.

Ring och ändra!

Christina & Åke

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4383
Medlemskap
2025

Hej jag håller med, du bör se till att få en bankgaranti på din husbil, du kan ju själv betala den jag tror den kostar c:a 0,25% av värdet på din husbil, kan inte säljaren ordna en bankgaranti bör du dra öronen åt dig. Sen bör du ju få en ränta på det belopp som din husbil är värd, varför inte ge dig en extra rabatt på inbytespriset!!

F

F.d. 25020

Guest

Det blev en Adria 577 sport ang att jag låter den stå där är att han kan sälja den men det blir inget ägarbyte förrän den nya kommer eller att han säljer den, jag litar på firman vi häruppe håller inte på med att lura o blåsa varandra och jag känner honom sedan gammalt.Mvh 220 Sture i Pajala:wub:

Toppen