• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Semester med hemmet

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Morning go vänner.
Idag sticker vi på semester med vårt nya hem, känns både kul och pirrigt, man kan ju inte bilen ännu, som tur är har man kompisar med sig så hjälp brukar finnas nära.
Hoppas få träffa flera av er HBK:are nu när vi är ute och far.
Vi åker till Åland först och därefter lunkar vi upp mot norra Sverige, vi stortrivs däruppe och man känner sig alltid välkommen.
Jag har tagit 6 veckor semester för att verkligen koppla av efter allt med flytt mm.
Så detta skall bil underbart.
Hoppas vi ses.
MVH KEJO 20 o INGER samt jycken BENJI

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025
Sv: Semester med hemmet

Hallå Kejo!

Vad roligt. Hoppas att ni får en riktigt fin första semester i nya bilen. Ska bli spännande att se nya bilen.

Hälsningar från Bibione - Italien

Senast ändrad:
F

F.d. 10314

Guest

Morning go vänner.
Idag sticker vi på semester med vårt nya hem, känns både kul och pirrigt, man kan ju inte bilen ännu, som tur är har man kompisar med sig så hjälp brukar finnas nära.
Hoppas få träffa flera av er HBK:are nu när vi är ute och far.
Vi åker till Åland först och därefter lunkar vi upp mot norra Sverige, vi stortrivs däruppe och man känner sig alltid välkommen.
Jag har tagit 6 veckor semester för att verkligen koppla av efter allt med flytt mm.
Så detta skall bil underbart.
Hoppas vi ses.
MVH KEJO 20 o INGER samt jycken BENJI

:mh:Lycka till med ert nya hem och ha nu en sköööööön semester.

berithochrister..:wub:

Gert O.

FD HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
3579
Medlemskap
2022

Grattis till er nya husbil/hem!
Hoppas innerligt att ni ska trivas med ert nya compact-living.
Vi ska inte norrut i sommar men ni kanske kommer söderöver senare, det skulle vara kul att ses.
Ha nu en underbar semester och lycla till med bilen!
Ulla o Gert
3579

F

F.d. 8779

Guest

Hallo,Kejo

Lycka till i ert nya hem,och vi hoppas att allt går bra för er under semestern !

Tina o Dennis

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Hej

Vi är i morgon på väg till Karesuando och sedan mot Tre riks röset. Efter det så går resan söderut igen. Kanske mot Pajala och/eller Vännäs.

Kanske vi ses, Kejo och/eller några andra trevliga klubbkamrater på vår väg söderut. Den är lång och trevlig, vi trivs här i norrland.

Lasse o Kerstin

HBK Medlem
Kommun
Lidingö
HBK-Nr
504
Medlemskap
2024

Hej! Ha det så bra på semestern och hoppas att ni mår bra och att det rullande hemmet fungerar bra. Sommarhälsningar från Lasse, Kerstin (och Leo som viftar på svansen) i den amerikanska husbilen sen i midsommars:cool::mh:

Annelie & Jörgen

HBK Medlem
Kommun
Örkelljunga
HBK-Nr
3407
Medlemskap
2025

Hoppas verkligen att ni har en fin semester. Att ha sitt "lilla hem " med sig är underbart tycker jag när man är iväg och jag längtar redan till nästa tripp med vår. Hoppas solen lyser på er för här lyser den med sin frånvaro.

F

F.d. 29892

Guest

hej, nolia mässan öppnar 1\ 8 i umeå pågår hela veckan ha de sepen

Toppen