• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Semester 09

Cinna & Svenne

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
1974
Medlemskap
2026
Vi hade tänkt att åka ner till Kroatsin i sommar och undrar hur ni som redan har varit där, vad säger ni om att ha med cyklar? är det onödigt eller rent av livsfarligt att cykla där nere? hur brukar ni göra?

F

F.d. 55256

Guest
Sv: Semester 09

Åker aldrig utan cyklarna på sommaren. De hänger ju bara med "på köpet". Alltid bra att ha, då behöver man ju inte parkera precis vid stranden eller annan sevärdhet. Där är det ofta trångt och kostar pengar, nån kilometer eller så bort är det oftast plats som är gratis och många gånger trevligare.
Ove.G

F

F.d. 50004

Guest

Vi hadde stor nytta av våra cyklar förra året ,då vi var i Kroatien. Vi har dom med oss även i år då vi åker dit.
Lena

F

F.d. 15874

Guest

tänk bara på att vid vissa gränsstationer så kan dom mäta bilen digitalt, och då kostar det mer eftersom dom går på den exakta längden ,och inte vad som står i pappret,det är bätte att hyra cyckel där.

per 891/

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Cyklarna ska man alltid ha med sig i eller utanför husbilen. Mina två 26-tummare åker alltid med, året runt.

cykelgarage.jpg

Toppen