• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Se upp för billig husbil

Inge Johnsson

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1412
Medlemskap
2025
I bland kan man se husbilar till halva priset på Blocket, jag fick reda på en husbil som var till salu i förrgår, det var en bluff. Bilen var fotograferad på en camping och såldes till ett mycket bra pris. Någon satt in en handpenning på en hel del tusenlappar men ägaren av husbilen hade inte sin husbil till salu, så den som var lycklig blev blåst trots att det varnas hela tiden om förskottsbetalning. Nu var det inte jag som blev blåst.

SÅ ETT TIPS, SÄTT ALDRIG IN PENGAR I FÖRSKOTT PÅ NÅGONS KONTO

Senast ändrad:

Inger o Tommy

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2664
Medlemskap
2025
Sv: Se upp för billig husbil

Hur dum får man bli. Skulle aldrig betala en enda krona om jag inte sett objektet först.
Men, den siste idioten är inte född än och kommer väl heller aldrig att födas.

Ha det gott i vårt regniga land.

Inger

Kallax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
524
Medlemskap
2026

Hur dum får man bli. Skulle aldrig betala en enda krona om jag inte sett objektet först.
Men, den siste idioten är inte född än och kommer väl heller aldrig att födas.

Ha det gott i vårt regniga land.

Inger

Vadå regniga land,här uppe i Luleå har vi haft kanonväder ett bra tag,idag tex.har vi+20 gr
ännu kl. 20.00 och på dan +30
Hade Alf

Senast ändrad:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Inte blir folk mindre lättlurade bara för att vädret är bra!

F

F.d. 53018

Guest

Hei! Dette synes å være en internasjonal bedrageritrend. En kjenning av meg funderte på en bil han fant på internett. Selgeren satt i Skotland, opplyste at han hadde bodt i Norge og derfor hadde bil med norske skilter. Bilen befant seg i UK og skulle selges billig fdrdi den måtte fraktes med ferge til Norge. Selgeren utba seg forskudd til å dekke fergebillett. Da min kjenning sjekket, viste det seg at kjeltringen hadde kopiert en annonse et annet sted på internett. BIlen befant seg i Norge og eieren hadde ingen salgsrepåresentant i UK. Heldigvis var skiltet synlig på bildet i annonsen, så min venn fant riktig eier. Å være forsiktig, synes svært påkrevet.

F

F.d. 7222

Guest

Ibland undrar man om folk VILL bli lurade, eller är det så att det faktiskt finns folk som är så godtrogna. Isåfall borde man fundera på att utse en s.k. god man åt dem.
Det gäller som vanligt att: OM NÅGOT LÅTER FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT SÅ ÄR DET FÖRMODLIGEN INTE SANT.

Toppen