• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Se upp för bedragare

A

Argos9595

Guest
Sv: Se upp för bedragare

Fy vilka människor som ägnar sig åt sådant här.:msn_angry:

F

F.d. 7502

Guest

Det finns ett stort antal människor som jobbar med detta, under några års tid när jag jobbat med kapitalvaror på blocket har samma engelska sjöman kontaktat mig med axakt samma svarsmail för att göra affärer via-ombud-. Jag tror han varit till sjöss i tre-fyra år nu. Men han vill handla bilar etc trots detta.

CYA RW

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Det är säkert synd om många som har blivit drabbade..... Jag har bekanta som bor i ett litet samhälle där ett äldre par åkte omkring och frågade om en gatuadress som inte existerade för de hade betalat handpenning på just en husbil som de skulle hämta....
Men jag måste ändå undra....Hur i h....... kan någon sätta in pengar till en person som de aldrig har träffat för en ex. husbil som de varken har sett, provkört eller sett papper på. Utan att fundera på om allt står rätt till. Så får man ju bara inte göra i dagens läge.

Fundersam JANKRO.

Toppen