• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Se på tv

F

F.d. 3088

Guest
Ä dä nått å se på tv eller sa en setta kvar här å mysa mä inlägga från er :confused:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Se på tv

Hej

Jag sitter med laptopen i knäet och tittar samtidigt på så ska det låta där bröderna Rongedal är med. Vilka duktiga musiker!

Och fruntimmerna säger att vi män bara kan göra en sak i taget......... pyttsan heller...:wink:

/Per

F

F.d. 3088

Guest

Hmm dä har ja ente tänkt på lappen i knäet, dä sa ja pröva två fluge i en smäll :D
Tack för tipset pelle

Gun & Rolf

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
401
Medlemskap
2025

Denna eviga fråga om hur många saker en man kan göra samtidigt,
Låt höra nu kvinnfolk hur många saker tycker ni att vi MÄN klarar av
samtidigt.

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

max två!
Och det är väldigt svårt, för samtidigt har vi en diskmaskin gående, givetvis iplockad av frun! En tvättmaskin går och det är sorterad tvätt vi pratar om!!! Den minste skriker om att mamma jag vill ha mer saft och den andre i mitten han säger jag går ut nu men mamma lås upp dörren sen.... Och vad gör mannen i huset??? Jo, det är visst hockey på gång!! Och Ryssland vann över Finland så nu är den STORA frågan vem blir deras finalmotståndare? Sverige spelar snart... Herregud, vi måste mobilisera oss tjejer! Det räcker med att distrahera dem.. ni vet hur..

Toppen