• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SCR Campingkatalog

F

F.d. 55328

Guest
I dag fick jag campingkatalogen från SCR, kul att använda för sommarens reseplanering (vi står inte alltid på ställplatser).
När man fattat den nya rankingen med staplar i stället för stjärnor, väntar man bara att få se de nya vägskyltarna, för man vill väl använda det nya systemet fullt ut.
Givetvis får man fler överraskningar vid fortsatt läsning, inga prisuppgifter det är iof ganska vanligt när det gäller lyxvaror, men dit kan väl inte camping räknas än i alla fall.
Förklaringen läser jag i slutet av katalogen, priset varierar mellan säsonger och platser.
Minnet är inte alltid med men jag har bestämt för mig att föregående årgångar har man trots olika faktorer lyckats få med priset.
Min åsikt är att man inte vill ge oss konsumenter möjlighet att jämföra priser, utan låta oss välja utifrån färgade klossar (något jag slutade med sedan man fick första veckopengen för ca 45 år sedan)
Jag kan bara önska SCR lycka till, antalet förskolebarn som planera semester kommer säkert öka i framtiden.

Jägarn

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2025
Sv: SCR Campingkatalog

Som nämnts ovan finns inga priser med, urdåligt är det meningen att man måste ringa och fråga först för att inte råka ut för en 450Kr camping.
Fick ett tjusiskt kort med som bara gäller med ett märke, letade länge innan jag fann priset i år 140kr för att få beträda en SCR camping, avstår nog, finns en annan katalog.

Jägarn
icon8.gif

F

F.d. 52918

Guest

Fick också det nya SCR kortet igår,,,,,,med Stigs namn på kortet,,,,,,och mitt person nr,man frågar sig?????:msn_question::msn_question:
Ingrid

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

Svenowe.

Samma här katalog men inget kort. Förmodligen för att vi är medlemmar i CC.
Vi får vårt kort därifrån.

F

F.d. 25310

Guest

Har inte fått vare sig katalog eller kort.
Kortet "Det gamla är 5 år"

Christer

F

F.d. 55521

Guest

katalog får man bara om man betalt avgiften året innan, har jag märkt.

Toppen