Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag är en inbiten audiofil sen 35 år tillbaka, som även lägger ner mycket energi på ljudanläggningen, där mycket är egna konstruktioner och som ofta sitter i "sweetspoten", där jag med förtjusning lyssnar på många olika stilar, men gärna avstår från mycket av dagens intetsägande slit och släng musik.
Därför var det ett undantag att jag tittade på programmet, eftersom jag i radion hört några smakprov, som väckte mitt intresse och ännu gladare blev jag, att de låtar som gjorde intryck på mig hamnade i topp.
Om de slår internationellt, eller inte, bryr jag mig inte om, huvudsaken är att jag gillar dom och då framför allt, snälla, snälla snälla.
Mvh
Rolle
Jag tycker att melodifestivalen inte är värd att lyssna på, och därför väljer jag bort den. Kollar på något annan kanal helt enkelt. För min del kan den gärna läggas ner, men smaken är ju olika. Vill någon se/lyssan på detta skräp så bryr jag mig inte, det är upp till var och en. Jag hade förstås gärna sett att det någon gång kunde visas riktig hårdrock på tv. Inte bara dansmusik och dansband. Det hade varit bra om man tog hänsyn till olika musiksmaker när man väljer vilket utbud som ska visas.jag tycker att dom ska lägga ner detta,har inte sverige något bättre än att någon som står och gal på detta viset, vi kanke skall döpa om det till opera festivalen istället,det är faktiskt en stor besvikelse att en sådan låt..vann.....eller heter det så på operetska?det fann ju många många som var bättre med hästlängder än denna smörja,men som vanligt så komer väl denna galande männska sist i den stora finalen i Moskva............och detta betalar man licens för,nej lägg ner skräpet en gång för alla, och det illa kvickt.
per 891/