• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

satelit tv antenn

F

F.d. 58663

Guest
har någon erfarenhet av satelit tv -antenn,vad ska man köpa,manuell eller helatomat.
leverantör-installatör?
v.h
jan

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 10627

Guest
Sv: satelit tv antenn

Oyster helautomatiska 85cm's system verkar poppis, vi ska fixa ett sådant.

JR larmcenter säljer o monterar, vi ska dock försöka hitta någon i sthlm som kan montera p.g.a avståndet.

29950 ink box har jag sett pris på.

F

F.d. 53498

Guest

Det finns någon anläggning som är automatisk i höjdläge, men man justerar själv i sidled. Jag kommer nu inte ihåg vad den heter, men den lär installeras av en firma i Skåne. Prisnivå ca 8000 att jämföra med Oyster 25-30000.
Vi har iof en Oyster och är numer mycket nöjda med den och JR larm som fixat till allt på bästa sätt.

Kostar en del men det blir ett bra resultat.

Riviera

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2025

Beror vad du vill titta på. Nöjer du dig med fria kanaler från Astra, Hotbird etc, så kan du köpa en komplett utrustning i en behändig väska för under 100 euro på tyska elekronikvaruhus.

Håkan

F

F.d. 50012

Guest

Maxview semitronic heter den parabol som jag har använt sedan 2003 utan problem. Den är motordriven för höjdinställningen, manuell vridning i sidled. Köpte den av Rolf Anderssons Bilservice HB i Malmö.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Har siden februar 2002 alltid kjørt med en Oyster 85 Digital CI montert, siden 2005 også med SKEW. Har aldri hatt problemer.

Toppen