• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Santa Pola

F

F.d. 52994

Guest
På väg cv 715 när vi var på väg till Guadalest fick vi våra backspeglar krossade av en vägskylt. Vi sitter nu på Bahia camping i Santa Pola och väntar på att få reparerat. Vi har idag tagit bussen in till Alicante och gått efter strandpromenaden, kolla trädet riktigt bauta, ätit lite gott och tagit en öl. Vädret är varmt och skönt, kanske lite för varmt. Vi har haft 2 trevliga par som grannar, en finländare och ett svenskt par som nu har åkt vidare men som vi kanske träffar i Bolnuevo. Vi kommerr att bli kvar här till Onsdag innan vi får repat, men vi mår bara bra här, det är en fin camping. Många hälsningar till dom jag har träffat i Roses och dom jag komme att träffa i Bolnuevo. : Msn_hot: mvh Curtan

Bilagor

• Alicante 002.jpg
    Alicante 002.jpg
    428,1 KB · Visningar: 6
  • Guadalest 003.jpg
    Guadalest 003.jpg
    129,8 KB · Visningar: 9

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Santa Pola

Bra jobbat Curtan. Vi står på plats 191 på Bahia Camping. Ni är välkomna ner på en fika.

Toppen