• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sandarne Båtklubb

K

Kurt & Birgitta

Guest
Jag läste i Söderhamns Kuriren att det blev en silverplats för Sandarne Båtklubb när landets bästa platser att ställa husbilar på korades.Det var efter en omröstning i tidningen Husbil & Husvagn

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Sandarne Båtklubb

Hej vad kan priset för en natt vara där?
Fick dom pris för att priset gick att jämföra m. t.ex. Tysklands ställplattser eller?
Mvh.

I

Inger & Taeke NL

Guest

Hej alla HBK-are,

Vi stod där i augusti, vackert och mysigt ställe. Stannade tvà nätter för att det var sà fint. Àkte en tur pà motorcykeln till Skärsà och àt en god lunch -Fisk-.

Hollandshälsningar!!

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Visst har Sandarne en mycket bra ställplats, men det var ju också ena bedrövliga jämförelser:)
OT, låg inte gamla såpfabriken där förr?

K

Kurt & Birgitta

Guest

En priskorigering nästa år 120kr dygn 5 kr för en dusch 30 kr för tvättmaskin. Visst ligger gamla såpfabriken där men den stör inte utsikten mot havet och båtarna.

Toppen