• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Samstorps gård = Think Pink?

Peter14Nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
30772
Medlemskap
2025
Ämnet är avhandlat sedan tidigare.

svenska djur och maten är under övervakning och kontroll så äta kötten lär inte vara någon fara.
Vore det farligt att campa där, då hade myndigheterna förbjudet nu när det är känt.

Gungner

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
40625
Medlemskap
2025
Ämnet är avhandlat sedan tidigare.

svenska djur och maten är under övervakning och kontroll så äta kötten lär inte vara någon fara.
Vore det farligt att campa där, då hade myndigheterna förbjudet nu när det är känt.
Ahh, jag visste inte att det fanns en kategori ”Avhandlat”, ska kolla där nästa gång. Att myndigheter skulle vurma om medborgarnas levene och väl är inget jag har någon tilltro till. Jag försöker hålla mig till försiktighetsprincipen och inte ta onödiga risker, kanske någon annan här som också gör det, vem vet.

Toppen