• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Saknar hustru!

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2025
Efter en helg med TW-folket i Köpenhamn på Cirkurs - 900 kvinns å ca 37 karlar - så flög hustru hem för att jobba å ja körde igår till BengtiÖrkelljunga - rätt så mysigt att vara själv en dag i hubilen men ....
Men nu saknar jag hustru - försökte döva det med en golfrunda i em på Woodlands CC men nej - saknar hustru.
Hur skall det gå med en dryg vecka till ensam i Pärlan????
Nåväl Ullared Carthagoklubbsträff ons- sön - ska bli trevligt! :)
PS träffade igår och idag några trevliga personer på BiÖ. //DS. :)

muskatten

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2025
Sv: Saknar hustru!

Den bästa vännen man har är en själv....man skall ju leva med sig själv livet ut... tänk om man inte står ut med sig själv.... vad hemsk livet måste bli.....
Hoppas du hittar en väg som passar dig

Jag har rest själv imånga månader.... och njuter av varje dag..... Detta är första dagen på ditt nya liv..... lycka till

Kram Peter

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2025
Sv: Saknar hustru!

Normalt åker hustru bort 2-3 dagar varannan eller var 3e vecka - helt ok - tycker vi båda.
Men NU - en dryg vecka utan varann - känns!!

Toppen