• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Saknar dom gamla smilieysarna....

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Är det nån mer än jag som saknar dom "gamla" smilieysarna i listan till höger när man gör inlägg? Nu måste man gå in på (fler) och scrolla sig ner för varenda en..., typ dessa :yes::wub::wink::twitcy::wideeyed::):(:mad::confused::p:;):D:oops::rolleyes::cool::eek::wall::swoon: som jag tycker har en större sinnestämningsvariation än de till höger...

Eller kan jag själv påverka inställningarna så jag har mina favvosmilieys lättåtkomligare?

/Ludde

F

F.d. 14324

Guest
Sv: Saknar dom gamla smilieysarna....

Jag saknar dem också.
Men jag brukar göra mig besväret att trycka på "Fler" för att leta rätt på dem, men det är ju lite omständigare.

smileys.jpg

Sen har jag den här också om det är någon som vill låna den. banana.gif

T

Teddi

Guest

:Dja håller med dej ludde,,den gröna killen med det breda leendet kan man ju inte missta sej på,,den finns kvar men i ett annat läge,,den använde ja själv ofta,,bara för att inte misstolkas,,:blabla: men denne e ju inte så dålig heller,men den står mer för en total kapitulation,,ock de ska vi ju inte,, ,tillbaka till dom gamla kanske??:msn_kiss: den e inte bra,,ja målar aldrig läpparna:D

förresten,,har du nån aning om den nya platsen vid ishallen e klar??:msn_kiss:

Senast redigerad av en moderator:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Ska kolla läget med Fritid, det är dom som bygger den. Återkommer, påminn mig om jag inte sagt nåt på en vecka...

Jiiiizzzässs crajst.....smajlisarna är tebaks!!!! Tack Webben för detta!!!

:):):):):):):)

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Vaddå smilieysar? Va e de för skitsnack! Säj va ni vill o håll inte på o mesa!

:)))

Krister N

Toppen