• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Saknad

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Saknad

Vi känner med er. Är alltid så tråkigt att mista en underbar fyrbent vän. Jag är säker på att han har det bra i den härliga hundhimlen där tre av mina älskade hundar finns.

T

Teddi

Guest

oj va hemskt,,som hundägare tänker ja verkligen på er,,i över 40 år har ja själv haft detta underbara sällskap,,ock ständigt tagit nya tag,,hoppas ni gör detta också,,teddi,,

H

hianders

Guest

Även våra tankar går till er! Vi förstår er saknad då vi miste en vovve förra hösten.

hianders/Inger:msn_dog::msn_dog::msn_dog:

Carina & Hans

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
8781
Medlemskap
2025

Förstår ni saknar er Frasse vi har också tagit bort en jack russell kille Billy 15 år så tomt så tomt han fattas oss verkligen men man får vara glad för alla åren...men det är svårt i alla fall. Men vi har tur som har en hund till Nelly hon ger oss tröst.

F

F.d. 53184

Guest

Saknaden och sorgen måste vara enorm, när man mist en trogen vän som man har haft i så många år.

Kram från Ingela & Gunnar

F

F.d. 55338

Guest

Det var tråkigt att höra. Vi saknar honom också, han var ju alltid med när vi träffades. Senast var en vecka på Öland.
Kram från Lizzy och Ove

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Ja jag bävar för den dagen man måste ta detta tunga men riktiga beslut.
Det är hunden som måste få bestämma när det är dags det är vi skylldiga våra vänner.
Det är ju inte bara en hund.
Nej en som tillhört familjen och skänkt mycket glädje.
En sann vän.
2179:music-icon:

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Tråkigt när de små fyrbenta familjemedlemmarna lämnar oss. Vi tänker på er - vet hur det känns.

Kramar

Marie o Rolf

Toppen