• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Safari Room?

F

F.d. 3067

Guest
Hej!

Någon som har erfarenhet av Safari Room? fugerar det bra? lätta att sätta upp?
Vikt? Osv....

/Gunnar

F

F.d. 50012

Guest
Sv: Safari Room?

Hej!
Vi har bara bra erfarenheter av vårt tält (Safarirom Residense men det är inget man sätter upp om man bara skall stanna några dagar. Inte för att det är särskilt bökigt men det tar ju en stund att sätta upp och sedan ska det ju ner också. Vi använder vårt när vi stannar en längre tid, 1 till 2 månader på camping i Portugal eller Spanien då är det toppen med ett extrarum som man kan laga mat i och sitta o mysa i på kvällarna.
/Bertil.

F

F.d. 3067

Guest

Hej Bertil.

Vi hade väl kanske inte tänkt att sätta upp de för 1 natt, men kanske för 2 nätter eller mera. sedan så har vi en del djur och då blir de lite mera plats för dom att vara på. Klart att dom där kvälls stunderna är säkert härliga också.

/Gunnar

Senast redigerad av en moderator:

Rosen

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
2110
Medlemskap
2025

Ett fristående tält anpassat för husbil är att föredra på grund av att man kan åka i väg med bilen och kanske uträtta ärenden och tältet står kvar på plats (camping) desutom är det något billigare i inköp, finns några olika tillverkare att välja bland

F

F.d. 21408

Guest

Hei
Vi har et Inaca telt og det tar knapt 10 min. å sette opp. Min mann gjør gjerne det alene. Og det tar ikke lang tid å ta det ned heller. Vi setter det opp for en natt hvis vi har lyst til det. Når vi kjører avgårde og skal være på plassen lenger , tar vi bar og legger det over bordet og stolene ute :) Vi er veldig fornøyd med vårt !

Hlsen Liv

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Ett förtält är värt pengarna här i Sverige, eller om du ska vara längre på en plats, var det månde vara!
Hade vårt uppe nu i helgen när vi var ute, och det är enkelt att sätta upp och lika fort att packa ner det, man har stor användning av det, vare sig det gäller att hålla vind och regn borta, eller få ett extrarum, och den lilla tid det tar att ta bort det, om man nu ska ut och åka, den är försumbar!
mvh
Anette

F

F.d. 3067

Guest

Hej alla!

Tack för Era synpunkter. vi har nu bestämt att vi köper ett Safari Room.

/Gunnar

Toppen