Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är väl upp till var och en att parkera var man vill. När et gäller gas så trodde jag det var en skröna men...
En enkel frågeställning och lösning, tror för min del att det är mer komplicerat än så, för de flesta av oss - beroende på olika bakgrund/situation?Varför övernattar man intill en bensinstation eller på en parkering i t.ex. Frankrike eller Tyskland där ställplatserna kostar gratis eller ofta inte mer än 5-6 Euro ???
.....................Varför övernatta utmed färdväg? Jo för att det i många fall är rationellt, t.ex;
¤ man slipper köra omvägar för att "leta upp" särskilda platser, ..................
Så tänker säkert flera men det är helt klarlagt att de flesta inbrott i husbilar sker i anslutning till motorvägar, tankställen och parkeringsplatser för långtradare.
då behöver man ju inte gå så långt ? att folk parkerar på såna ställen är ren dumhet och förmodligen snålhet ! då får man faktiskt skylla si själv anser jag ! man behöver ju inte bjuda in dem ! förmodligen ställer man sig med nosen pekande söderut och då vet de här finns att hämta ! istället för att vända på bildjäveln så den pekar norrut !
Du menar säkert koloxid CO!
Håller ni på med detta fortfarande? Det här löste jag redan på det glada 20-nollnoll-talet. Bra larm krävs. Det är allt! (C'est tout!)
Jappe