• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Så ser vi ut

F

F.d. 15874

Guest
Sv: Så ser vi ut

Så här ser en del av våran familj ut, jag är den som fotograferar så jag förblir lite "hemlig" :p ett tag till.

Bilden tagen i Brösarps backar i augusti.

(hoppas det nu blir någon bild i detta inlägg)

//Agneta

1.JPG

F

F.d. 2774

Guest

bigmarlin02;

Härlig bild på din familj!! Mina föräldrar hade sommarstuga i Brösarp för ett antal år sedan, så där har man varit en hel del !! :yes:

F

F.d. 6238

Guest

Vi firade Midsommar där i år och det ingen överdrift att säga att: Det är en av dom vackraste platser som vi varit på.
Ser gärna fram att fira midsommar där 2008

Hälsningar från ett Skjutglatt Göteborg

:confused::twitcy:

F

F.d. 15874

Guest

ja, Brösarp är ett väldigt vackert ställe. Ett av de bästa minnena därifrån är när vi satt och för att fika högst uppe på en kulle så kommer det ett ånglok tuffande i bakgrunden, tala om lycka för Emil 4 år.....

Nu ska jag göra mig själv lite mindre "hemlig" om jag nu klarar få in en bild till:spinny:
bilden är ifrån fuertuventura underbart ställe.
//Agneta

utklipp.jpg

Senast redigerad av en moderator:

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2024

Tycker att det är dax att fortsätta denna tråd. Å här kommer vi
Marie & Rolf

vinresa 2005.jpg

F

F.d. 52943

Guest

Inte helt lätt att hitta bilder på hela familjen - någon av oss brukar hålla i kameran.
Pudeln heter Saga och är en femårig tik.
Bilder från vårt tidigare liv på sjön - får se hur mycket segling vi hinner med nu när vi skaffat husbil......

Husbilsbildvl.jpg

Husbilsbildrl.jpg

Toppen