• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sövall

lyckorna

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
1253
Medlemskap
2025
Hur kan man hitta om campingen vid Sövall. Lär vara ett underbart ställe. Har sökt på nätet men utan resultat. Såg att några medlemmar skrivit om "hundbajs" i samband med Sövall besök. Nog om det, vi plockar upp efter vår "kamrat".

Senast ändrad:

Gubben

FD HBK Medlem
Kommun
Värmdö
HBK-Nr
14765
Medlemskap
2023
Sv: Sövall

Tack Tommy ! Roligt att se lite bilder från nya Sövall . Det är ngr. års sedan jag var där å campade= tält, ngr. veckor under sommrarna med föräldrar, då fanns det endast en torrtoa uppe i backen där service husen nu ligger. Har för mig att det inte ens fanns dricksvatten att tillgå, hämtades i dunkar utefrån. Men även utan en massa faciliteter så var det proppfullt med campare under högsäsong. Men det är ju drygt 50 års sedan. Håller med om att detta läge på en camping är nog det mest fulländande man kan tänka sig på den Bohuslänska kusten, för sol/bad/fiske/rekreation. Förstår att ni trivs där!

Tommy

HBK Medlem
Kommun
Håbo
HBK-Nr
515
Medlemskap
2025
Sv: Sövall

Hej Gubben och alla andra.
För att undvika missförstånd, jag har inte varit där ej heller tillverkat hemsidan, bara länkat till den. Men visst verkar det vara fint!
Hälsningar

Toppen