• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sökning på medlemslistan

F

F.d. 53127

Guest
Hej alla!
Som ny medlem är det intressant att kolla på medlemslistan vilka medlemmar som finns i närheten av där man bor. För att se detta borde det gå att söka i medlemslistan på ort, namn eller medlemsnummer. Om man möter en bil med dekal och nummer vill man ju se vem det är och då vore det lätt att söka på medlemsnummer. Finns det någon anledning att man bara kan söka på medlemsnamnet?!

Vårhälsningar Chigusa

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Sökning på medlemslistan

Om du velger Medlemslista i den blå linjen øverst på sidene så kommer du inn på den alfabetiske listen. Oppe til høyre på denne finner du Sök medlemmar, velg her Avanserad sökning - nå kan du søke på hva du vil, f.eks på komun, medlemsnr, regnr for husbil eller andre felter i profilen.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hej jag kollar emallanåt vilka nya medlemmar som tillkommit på orten där vi bor.
Då går jag in på medlemslista avanserad sökning och klickar i ex Jönköping.
Och även när jag behöver ha tag på någon som jag vet namnet på vad de bor eller telefonnummer. Jag tror inte alla har kommit på det här med avanserad sökning.
Testa detta, jag tycker det är smidigt./susanne

Gun & Rolf

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
401
Medlemskap
2025

Vi har medlemslistan med i bilen, men den senaste börjar bli
inaktuell eftersom medlemsantalet ökar snabbt.
så vi vill gärna att ni lägger ut en ny.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det blir en ny i løpet av uken, lager jeg en i dag så mangler det 30 i forhold til de jeg kan legge ut i morgen. Rakk ikke å legge ut listen i forbindelse med årsmøtet med høyeste medlemsnummer 3888.

F

F.d. 11846

Guest

Kan man inte lägga in mail adresserna igen som det var förr :msn_computer:

Toppen