• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Söker länkar till hymer 80a

F

F.d. 18734

Guest
Hej alla glada jag har införskaffat mig en Hymer mobil 1980 motor bedford blitz/cf250 och jag undrar om det är några som vet var det finns länkar till delar som behövs ni vet vad jag menar väntar på svar med spänning MVH AFFE

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Söker länkar till hymer 80a

Hej igen Alf, jag vet inte om du tappade bort tråden om din Bedford förra gången jag gav dig några länkar till böcker och reservdelar. Länken till England funkar mest med större bilar men det sista inlägget (nr.4) länkar till en firma i Tyskland som har de mesta av alla slitdelar som man behöver till din Bedford.
Jag lägger in en länk som tar dig till de förra hänvisningarna till böcker och reservdelar.

http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/351086

M.v.h. JANKRO.

Här har du en direktlänk till firman i Tyskland.

engine: petrol, Diesel, Bedfordparts Parts for Bedford CF Vauxhall

Lycka till.

Senast ändrad:
F

F.d. 18734

Guest
Sv: Söker länkar till hymer 80a

Hej Jankro tack för senast boken hann införskaffas sen pajade datorn sen blev det sommar och inga funderingar på det Nu är det vinter och ny dator och nya funderingar på detta har du flera länkar så skicka dom till mig för det är roligt att läsa om det man gillar. Tack på förhand MVH AFFE

Toppen