• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

södra hamnen Motala

F

F.d. 11293

Guest
Där finns en mycke vacker och trevlig ställplats, men för tillfället så är det en byggarbetsplats 20 meter ifrån, jag skulle rekomendera att dom som planerar att åka dit ringer 0768-541111 och hör om arbetet är avslutat

Lasse N

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2634
Medlemskap
2022
Sv: södra hamnen Motala

Hej
Det är arbetet med att bygga dubbelspår på järnvägen som pågår.
I ytterligare några veckor är tågtrafiken avstängd och då är det särskilt intensivt arbete på gång.
Trotts detta hälsar jag er välkomna till västra Östergötland.
Lasse

F

F.d. 53003

Guest

Hei! Vi har vært der i år, en skikkelig fin plass. Men den skjemmes av stor togtrafikk døgnet rundt. Og lokale folk sier at den skal øke mye i tiden som kommer. Jernverket har lovet at de skal bygge en jordvoll som skal dempe støyen.Plassen er kjempefin, så stor takk til de som har kjempet den fram.
Helsing,
Berit & Ola

F

F.d. 11293

Guest

det går säkert att ordna bullerskydd, problemet nu var att de chaktade mellan järnväg och ställplats och att dom började 6:30 på morgonen och slutade kl 18

H

hianders

Guest

Vi var där midsommardagen och vi stördes inte då av tågtrafiken. Kommer bullerskydd upp så är nog fortfarande ställplatsen bra. Riktigt fräsch och fin plats med alla faciliteter.

Hasse & Inger & Grabbarna Grus

Toppen