• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sålt husbilen och det är tomt här !!!!!!!!

susanne

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
3647
Medlemskap
2025
Nu är husbilen såld och det är tomt här på tomten och en olustig känsla i kroppen , jag har ej varit utan husbil på 8år, dom första husbilarna blev 1 år vardera men den sista hade jag i hela 4 år och det blev en fin vän som man alltid hade trevligt med.....naturligtvis ska vi ha en annan men det är inte spikat ännu......i morse önskade jag att dom som skulle komma hade ångrat sig men.....skärpning susanne du valde ju att sälja den ....men men det känns konstigt...Men visst är vi bästa vänner med våra husbilar , hur känner ni ????????:confused:

hike

HBK Medlem
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2025
Sv: Sålt husbilen och det är tomt här !!!!!!!!

Nu är husbilen såld och det är tomt här på tomten och en olustig känsla i kroppen , jag har ej varit utan husbil på 8år, dom första husbilarna blev 1 år vardera men den sista hade jag i hela 4 år och det blev en fin vän som man alltid hade trevligt med.....naturligtvis ska vi ha en annan men det är inte spikat ännu......i morse önskade jag att dom som skulle komma hade ångrat sig men.....skärpning susanne du valde ju att sälja den ....men men det känns konstigt...Men visst är vi bästa vänner med våra husbilar , hur känner ni ????????:confused:

Varför säljer man? Vill man ha en större, mindre eller tveksam om att ha någon alls? Svaret vet man bara själv.. Nu filosoferar jag bara, jag har ingen aning :)

Toppen