• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Så många trevliga människor...

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025
Vi är nu på väg hemåt från en skön och go vintervistelse i Spanien och Portugal. Nu befinner vi oss i Pto Mazarron på camping Los Delfines, som har en underbar saltvattenpool med 34-gradigt varmt vatten direkt från en underjordisk vulkan, som ger oss både bra hälsa och vackerhet, allt enligt campingens reklam. Nedanför campingen finns havet och det något kallare Medelhavet, men det går att bada där också, vi har prövat..

Men det bästa med den här resan är alla trevliga människor vi träffat. Många HBK-are och här har vi haft våra trevliga stunder med Yvonne och Ove från Gotland och Gun och Ronny från Kungsbacka, som vi även träffat i Portugal.

Underbart, säger vi, att få ha den förmånen att kunna resa omkring med husbilen och ha så trevligt...

På kortet som jag bifogar ser ni, Ove, Kent Ronny, Gun och Yvonne, själv sköter jag kameran...

Babsan

Bilagor

• 2012 Torrox till Mazarron 116.jpg
    2012 Torrox till Mazarron 116.jpg
    777,8 KB · Visningar: 18
T

Teddi

Guest
Sv: Så många trevliga människor...

gun--ronny,,hej,,va goa ni ser ut,,kom hem nu!!:D:D va rädd om växellådan,,har du nån snus kvar??annars skickar vi,,teddi,,

F

F.d. 55464

Guest

Varför slutade han snusa ?:twitcy:

F

F.d. 55376

Guest

Hej
Teddi..Visst har han snus kvar, får nog ta med hem igen,
Då går inte åt så mycket vad det nu kan bero på:wink:
Nu är vi i Bolnuevo till den 16/4 sen tar vi oss väldigt sakta hem
Räknar på mitten av maj. Fast vi hade gärna stannat ett tag till:)
Babsan hittade du inget "smalare" kort:twitcy:men färgen är ju ok
Sen får vi säga detsamma. Vår första resa o vi har träffat
så många goa människor, både i Spanien o i Portugal.
Vi har oxå lärt oss enormt mycket. Och sett så många underbara platser.
Kör försiktigt hemåt nu , kanske ses vi i sommar
Kram
Gun&Ronny

Toppen