BabsanoKent
HBK Medlem
Vi är nu på väg hemåt från en skön och go vintervistelse i Spanien och Portugal. Nu befinner vi oss i Pto Mazarron på camping Los Delfines, som har en underbar saltvattenpool med 34-gradigt varmt vatten direkt från en underjordisk vulkan, som ger oss både bra hälsa och vackerhet, allt enligt campingens reklam. Nedanför campingen finns havet och det något kallare Medelhavet, men det går att bada där också, vi har prövat..
Men det bästa med den här resan är alla trevliga människor vi träffat. Många HBK-are och här har vi haft våra trevliga stunder med Yvonne och Ove från Gotland och Gun och Ronny från Kungsbacka, som vi även träffat i Portugal.
Underbart, säger vi, att få ha den förmånen att kunna resa omkring med husbilen och ha så trevligt...
På kortet som jag bifogar ser ni, Ove, Kent Ronny, Gun och Yvonne, själv sköter jag kameran...
Babsan
Men det bästa med den här resan är alla trevliga människor vi träffat. Många HBK-are och här har vi haft våra trevliga stunder med Yvonne och Ove från Gotland och Gun och Ronny från Kungsbacka, som vi även träffat i Portugal.
Underbart, säger vi, att få ha den förmånen att kunna resa omkring med husbilen och ha så trevligt...
På kortet som jag bifogar ser ni, Ove, Kent Ronny, Gun och Yvonne, själv sköter jag kameran...
Babsan