• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Så kan man göra bort sig på ställplats

B

brittsan

Guest
Blev vittne till hur en husbil från ett grannland ställer sig framför de parkerade husbilarna och tvättar halva husbilen framför de parkerade husbilarna. Löddret rinner över asfalten och ner i ån. Vid påpekande hånskrattar han åt oss . Och sedan drog han vidare . Man skäms !! Inte konstigt att vi får dåligt rykte !

Avo o Laila

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
1338
Medlemskap
2021
Sv: Så kan man göra bort sig på ställplats

Blev vittne till hur en husbil från ett grannland ställer sig framför de parkerade husbilarna och tvättar halva husbilen framför de parkerade husbilarna. Löddret rinner över asfalten och ner i ån. Vid påpekande hånskrattar han åt oss . Och sedan drog han vidare . Man skäms !! Inte konstigt att vi får dåligt rykte !

Jag förstår inte inlägget.Varför skall vi skämmas när en husbil från ett grannland bär sig illa åt??? Förklara gärna.

Med vänlig hälsning Avo o Laila

Toppen