• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

så går de

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: så går de

Middag idag också ;) :) .. Hoppas det inte blev någon åverkan och jag får nog kolla våran husbil också på garageuppfarten .

Amstel

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2025

Det som passar in i följande historia är rubriken, i övrigt är jag "completely off line"
Nijmegen, NL. För några timmar sedan var en rånare på flykt efter att ha rånat en Lidl-butik på kassan. Han attackerades av en efterföljande polishund. Rånaren stack kniven i hunden som blev svårt skadad. Hundens poliskollega (-or) öppnade elden. Rånaren dog direkt, av flera skott. Utgången för hunden är osäker än så länge.
Så kan det gå! Hoppas det inte lyser igenom vad jag tycker för då får jag väl skit för det.
Jag kan leva med det! :cool: Julian

Amstel

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2025

Enligt senaste nyheterna, kommer hunden att klara sig med livet i behåll!
Den får, efter tillfriskande, säkert en fin medalj och om den inte kan återgå i tjänst får den förtids tjänstepension:). Inget dåligt resultat för en hund i människans tjänst. Så kan det gå!;)
Julian

Toppen