• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Så börjar min arbetsdag

F

F.d. 839

Guest
Sv: Så börjar min arbetsdag

Suzanne

Menar du att du inte har den fina Husbils koppen, nej det menar du väl in't eller hur ? Då är det hög tid att besöka våran fina butik !!! ;)

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Så här ser det ut i mitt "elektroniska helvete". Jag har inte hunnit beställa HBK:s koppar än, så jag får nöja mig med min gamla "grismugg". Ofta funderar jag på att slänga "hela skiten" och gå ut i solskenet och bli en fri människa!

Bilagor

• Mitt elektroniska helvete.jpg
    Mitt elektroniska helvete.jpg
    297,7 KB · Visningar: 12

Rimagy

HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024

Jappe!
Behåll muggen du!
Länge leve valfriheten....
Vill INTE ha lika mugg från shopen.
Det är ju ungefär som träningsoverall i husvagnslåten?
Man kan gilla klubben starkt utan gemensamma attribut.
Marina

F

F.d. 839

Guest

Hejsan Marina,

Tur att vi all har olika smak annars hade vi alla åkt runt i en röd eller grön Skoda ;)

F

F.d. 6238

Guest

Sedan jag blev Statsanställd så börjar jag aldrig min arbetsdag. Jag avslutar den aldrig.

Jag "arbetar" dygnet runt. (Skojar bara naturligtvis)

Nej, jag vill bara bekräfta vad andra Pensionister berättade för mig innan jag blev anställd i Statlig tjänst. Dom sa så här ungefär att: Hur hann jag med allt när jag Jobbade för nu hinner jag ingenting.

????? :twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

Rimagy

HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024

Roland!
Alla gör som de vill.
Leve mångfalden!
Ler stort!
Marina (no hard feelings)

F

F.d. 2549

Guest

Jappe!

Vilken arbetsplats.
Jag undrar om du har fler armar och fingrar än vi andra. Hur som helst så verkar du effektiv som en kvinna och förmodligen bör du även, som en kvinna, klara av många järn i elden.

Sen hoppas jag Jappe att jämförelserna med kvinnan stannar vid detta.
Du klara väl av sådana här klubbslag utan att ta bort mig från din kompislista?

Nu skall jag ut i köket och diska kristallglasen som kom till god användning i går till V-75vinsten.

Hälsningar från din fan farbror Claes.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Farbror Claes!

Jag blev faktiskt beskylld för att ha bläckfiskarmar en gång i tiden, men det vår många år sedan. Jag har faktiskt bara två armar och tio fingrar!

Det vet du väl att det är modernt att anamma sina kvinnliga sidor, men min s.k. arbetsplats är lika ofta en lekplats nuförtiden. Tidigare sysslade jag med att handla med indexoptioner och då måste man vara sekunduppdaterad hela tiden på olika webplatser. Numera tar jag det lugnare, men grejerna står kvar.

OK, "På spåret" kräver också att man kan kolla många sidor samtidigt, t.ex. Google och Google Earth. Det var ju faktiskt du som drog igång den tråden och jag har haft mycket roligt där, så det skall du ha en eloge för! Förvånar det mig dock att du själv så sällan syns där numera!

Jag har inte någon på min kompislista! Först vill jag se personerna "in flagrante", så därför har jag bestämt mig för att delta i någon träff framdeles. Där kanske mina kvinnliga sidor kommer fram: blyg som en viol, ett bräckligt käril, ett rö för vinden, ein Mädchen für Alles! Dagens kvinnor tycker väl knappast om dom beteckningarna! Vad har inte kvinnans frigörelse ställt till med! Begreppet "kvinnoförtryck" håller ju på att få en helt annan innebörd, nämligen kvinnans förtryck av mannen! (Skojar bara)!

Ja, ja, det skulle vara kul att träffa dig någon gång, kanske på någon träff. Jag funderar på att ta mig tilll Älghult den tjugonde dennes (tror jag det är), men jag ska in på en besvärlig undersökning (inte sinnes-) den artonde, så jag vet inte vad det blir av det hela.

Hjärtliga hälsningar från din fan Jappe!

Senast ändrad:
Toppen