• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Säsongsplats nära Färjestaden

Åke Nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
7195
Medlemskap
2025
Hej!
Har som jag tidigare skrivit, fått kontakt med en lantbrukare strax söder om Färjestaden. Som har en strandstuga. Han är villigt intälld till att ha åtta stycken husbilar på säsong där nere vid stugan, med utsikt över ölandsbron. Någon som är intresserad att haka på. Kanske inte denna säsongen, men till nästa? I så fall kunde vi ju träffas och gemensamt åka dit och titta på förutsättningarna och träffa lantbrukaren. priset för säsong blir nog ca 2000kr, inga bekvämligheter eller så. Men fullt rimligt för det priset. Vi är för tillfället två som kommer hoppa på.

Mvh
Åke

Anki o Claes 950

FD HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
950
Medlemskap
2022
Sv: Säsongsplats nära Färjestaden

Kan finnas ett visst intresse när börjar och avslutas säsongen
Mvh Claes

Åke Nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
7195
Medlemskap
2025
Sv: Säsongsplats nära Färjestaden

Hej! Ursäkta jag svarar sent. Men har varit på resande fot. Ja. det gäller ju hela året i så fall. Men inga bekvämligheter, förutom en fantastisk utsikt och fin strand om man hjälps åt att bygga en liten brygga, förbi stenarna i strandkanten.

Toppen