• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Säsongscamping?

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Säsongscamping?

Hej
Det står en HB i Moraparkens camping, men vet inte om den är medlem här.

Vi beställde säsong i Mora men kommer med största sannolik het att köra mellan Köping och Mora dem HB:n.
Vi hade tänkt oss att endast vara i Mora under Vasaloppets veckan.men då var det upptaget på campingen( Fr, Lö ,Sö vasalopps helgen).
Då det fanns en säsongsplats kvar "tog" vi den, gäller från Okt - Sista April.

/Vidhem

Ingela & Mats

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
1674
Medlemskap
2025

Försvinner inte vitsen med husbil då :rolleyes:

eller har jag inte fattat vitsen ???:cool:

// Pär

Mja, vi har ju ändå bilen utomhus på gården undern vintern och jag tänkte att det kunde vara trevligt att ha kunna bruka den lite som stuga någonstans inte allt för långt hemifrån. Vi åker nämligen inte med den på vintern. Så fick man lite användning av den i stället bara för att ha den ståendes. Annars är vi inga vänner av campingplatser.

F

F.d. 18508

Guest

på vissa vintercampingar ingår fortfarande elen i priset,blir ingen dyr stuga,tror tex vintersäsong nere i orsa kostar runt 5000 inkl el(sista året inkl el)
blir inte mycket dyrare än att ha bilen hemma på tomten med värmen på som vissa har.

Roffe1

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Mja, vi har ju ändå bilen utomhus på gården undern vintern och jag tänkte att det kunde vara trevligt att ha kunna bruka den lite som stuga någonstans inte allt för långt hemifrån. Vi åker nämligen inte med den på vintern. Så fick man lite användning av den i stället bara för att ha den ståendes. Annars är vi inga vänner av campingplatser.

Bra idé vi har också funderat på detta. Har tyvärr inte hittat någon camping på lagom avstånd ännu.

Toppen