Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu är husbilen urplockad, känns sorligt att denna härliga sommar nu har fått sitt slut, men det är bara att hålla ut, snart är det vår igen och då står Rapidon på gården igen!!!
mvh Birgittha, Mats och Jeff!
Nu är husbilen urplockad, känns sorligt att denna härliga sommar nu har fått sitt slut, men det är bara att hålla ut, snart är det vår igen och då står Rapidon på gården igen!!!
mvh Birgittha, Mats och Jeff!
Håller fullständigt med, men det finns en liten hake...... Jag är inte fritidsforskare riktigt ännu, så det får väl bli med nåt charterbolag och tyvärr Max två veckor.Jag håller med aake fast lite tvärtom! Nu kommer den i och för sig härliga hösten och vintern som gjorda för att längtan söderut ska infinna sig! Nu börjar en fin säsong!
Jappe
Visst, någon resa till det enda närliggande utlandet brukar det bli varje vinter. Rena och saltfria vägar där också om man undviker att köra på E6.
aake
Rostskydd Åke! Förstår dig dock, avskyr saltade vägar och alla som åker omkring med dubbdäck på den blöta asfalten för att det någon gång kan vara halt, vilket leder till all smuts. Men, en orostskyddad avställd bil på västkusten med den saltmättade vinden som kan nå ganska långt inåt land far kanske mer illa?
Anders