• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sällsynt kap!

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Ute idag på mobile.de en Bimobil 365 med inkopplingsbar 4WD och stora motorn, med liten gångsträcka och till ett mycket intressant pris.
Jag letade länge utan framgång efter en motsvarande bil till rimligt pris innan jag köpte min nuvarande bil i höstas. Eftersom jag rimligen inte nu kan byta bil efter så kort tid så får ni här detta tips. Som det verkar inga bältade platser bak, men det kanske Bimobil kan ordna i efterhand?
Se denna länk: Bimobil LB 365, 6Zyl., 190PS, Automatik, Allrad als Alkoven in Berlin

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Sällsynt kap!

Jämför priset (ca. 170.000€) för en ny Bimobil 365 hos den stora återförsäljaren Kerkamm Camping, då utan all den extrautrustning som denna nästan nya bil är utrustad med. Inte ens automat på en ny för detta pris. Jag har kikat på flera Bimobil och det är mycket gediget byggda bilar för året runt bruk. Jag skulle tro att bilen snart blir såld.

aake

Redigerat fre em 5 juni: Annonsen borttagen. Det gick uppenbarligen som jag väntade mig. Om man skall kunna göra ett klipp av detta slag får man bestämma sig snabbt och ta första flyg!

Senast ändrad:
Toppen