• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Säljare

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2025
Godmorgon mina vänner
Är det någon som känner till firman Bilshopen i Malmö.
Är den seriös?
MVH KEJO

F

F.d. 52945

Guest
Sv: Säljare

Hej Kejo!

............beror på i vilken stadsdel affären ligger i...:rolleyes:

Mvh
Pilot

F

F.d. 52945

Guest

Oj, mina uppväxttrakter, på den tiden helt ok, idag vet jag inte men det är den gamla norra delen av Malmö och ligger bara en liten bit från motorvägen, i dessa trakter finns även många bilaffärer (Lundavägen) jag skulle kunna tänka mig att det är en rätt hyffsad stadsdel även idag!

Mvh
Pilot

F

F.d. 52945

Guest

Tyvärr, det är väl inte riktigt relevant att dra allting över en kam, men Malmö håller på att bli ökänt och många förknippar staden som ett fäste för ljusskygghet och annat elände, polisen står många gånger handfallen för allt som händer där och det är inte så konstigt med så många brott per dag som inträffar!

Pilot

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2025

Hmmm
Håller med, ingen rolig läsning.:mad: