• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Säkert på camping?

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Säkert på camping?

Nä, jag tror man är säkrare långt ute i skogen. Dit hittar inte tjuvarna och jag tror inte dom vågar sig dit i mörkret heller........:wink:

/Per

F

F.d. 50042

Guest

Är det inte snart dags att kräva vakter på natten när man betalar hundralappar för att övernatta en eller några nätter. Det har ju alltid sagts att det är säkert att övernatta på en camping, nu verkar det som det är tvärtom, fricamping hör man sällan om att det händer något.

Bosse

F

F.d. 2069

Guest

På Strömstads camping har man bevakning av väktare nattetid.

Ami

HBK Medlem
Kommun
Strömstad
HBK-Nr
681
Medlemskap
2025

Detta visste inte jag som bor i Strömstad! Men det var jättebra! Jag vet ju vilken camping det är. Jag känner campingvärden och rekommenderar campingen. Den är väl skött och den ligger inte så långt från centrum. MVH Bo Helgegren HBK 681

F

F.d. 24284

Guest

Det är ju bra med vakter, men då får man också acceptera att det kostar. Vakter är inte billiga. Tyvärr så hjälper det inte så mycket om man redan har fått löss i boet. Kanske finns det lite vett i resonemanget när campingvärdarna är lite njugga med vem de släpper in på campingen. Tänker på en annan tråd här.
Själv nyttjar jag camping mycket sällan men när jag gör det så tänker jag lika mycket säkerhet som när jag fricamper.

Toppen