• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SÅLT & KÖPT !

Ingegerd S

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
916
Medlemskap
2025
Så har picupen och campern fått ett nytt hem. Efter många månaders funderande och sorterande bland olika husbilsmodeller inom vår budgetram
så fanns det två alternativ kvar och ett av dessa fanns "på hyllan" hos Husvagn o fritid i Kalmar, så nu åker vi Dethleffs Sunlight T66, har gjort en minitest i helgen är hemma och justerar lite i utrustningen. Åker en liten sväng nu i vecka 24 för att bo in oss riktigt ordentligt.

Vi kanske ses Ingegerd & Janne:yes: :wub:

F

F.d. 839

Guest
Sv: SÅLT & KÖPT !

Janne & Ingegerd,

Grattis med köpet, hoppas det blir många felfria mil ;)

F

F.d. 18541

Guest

Jag har också tittat på just denna husbil.Den verkar vara otroligt prisvärd.Hoppas den är med på
Elmiamässan nu till helgen.Lycka till.

F

F.d. 297

Guest

Grattis till nya bilen hoppas ni får många felfria mil? Samt en fin färg på den.

Anita o Risto i Täby

Ingegerd S

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
916
Medlemskap
2025

På väg till Ragglanda och Elmiaträffen passerar vi 400 (sköna) mil, bilen har fungerat klanderfritt, vi är positivt överaskade av hur tyst och mjukt den går.
Motorn är stark (140hkr.) och kvick så att hänga med i trafikrytmen är inga problem. Vad gäller bodelen så har enda problemet varit vattenpumpen som var en aning "trött", men det löste sig med ett samtal till Husvagn & fritid i Kalmar så kom det en ny på posten, så nu är det tryck.
Nä nu är det dags att börja plocka ihop det nödvändigaste inför avfärden till Ragglanda torsdag e.m. vi ser fram mot en helg med högtryck i dubbel bemärkelse.

Toppen