• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rundstråleantenn

F

F.d. 7702

Guest
Hej alla glada. Behöver tips om rundstråleantenn ,som ej behöver skjutas i höjden, det finns ett stort urval, men endast några få, dyra, som tycks funka. Priset sägs ligga på runt 3-4 tusen. kan du/någon rekommendera Märke/Art.nr. alt. namn
Sune

F

F.d. 29916

Guest
Sv: Rundstråleantenn

Jag har köpt en Glomex 9125 av Hjertmans. Det jag kollat, verkar den att funka. Glomex har funnits i många år och altså ingen dagslända!
Göran i en Hymer

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15535

Guest
Sv: Rundstråleantenn

Köpte min på Media Markt eller om det var på Elgiganten.Kostade ca 500:- har jag för mig.Har haft samma på tidigare husvagnar ,funkar perfekt.kommer inte ihåg fabrikatet men jag tror dom hade bara en sort till det priset.Obs Köp ingen transformator till den utan att först kolla om din TV sänder ut 7V,(tror jag det var)via antenningången.Sparar in en kabel.

Toppen