• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rubrikskapande??

F

F.d. 15640

Guest
Att skapa en rubrik kanske är svårt, men jag tycker att man i rubriken ska skriva vad tråden handlar om, INTE bara skriva Hjälp, Panik, Ställplats, Navigation, Leverans, Elverk, Äntligen mm, mm.
Skriv som sagt vad tråden handlar om istället, och om man undrar något använd ?

Nu kanske jag får på moppo, men så tycker jag i alla fall, forumet blir mer lättöverskådligt då...

/Jonas

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Rubrikskapande??

Du har helt rätt! Genom att skriva en rubrik på sin tråd som beskriver en fråga eller ett problem/tips så skapas intresse för tråden och många fler kommer att läsa och förhoppningsvis ge svar eller tips.

Här vill jag gärna passa på att uppmana alla som startar nya trådar att försöka lägga dem under respektive Ämneskategori. Dessa hittar vi i den högra kolumnen på sajtens första sida.

F

F.d. 15640

Guest
Sv: Rubrikskapande??

Jag gjorde ett litet sök och hittade 18!!!! st olika trådar med endast hjälp i rubriken. inte så kul om man skriver ett svar i varje....

Toppen