• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Rubrik väderleken

F

F.d. 839

Guest
Hejsan,

Nar jag fick ett inlagg fran "tantY" imorse med vader information fick jag en ide.

Skulle det inte vara ett bra ide att satta up en rubrik som kallas "vader" dar alla kan beratta lite vad for slags vadret dom har.

Finns det nagon battre kalla an detta forum dar manniskor flyttar pa sig at alla mojliga hall. Sverige som ar sa stor med vadret som skiljer sig ganska kraftig fran Norr till Soder tycker jag vore en bra informations kalla.

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Rubrik vaderleken

Jag ska kolla med min sambo Kia som jobbar inom flyget. Hon brukar gå in och kolla på flygvädret vet jag. Ska höra om det är nån sight som vem som helst kan gå inpå.

F

F.d. 839

Guest

Kolis 75,

Tackar men sites med vadret finns det tillrackligt. Jag menade att medlemmarna kunde lamna en vader rapport dar var och en bor. Som t.ex "I morse kom forsta snon" eller ... ja i princip vad som helst.

F

F.d. 4879

Guest

Flygvädret är betydligt mer exakt och man kan slå in sig på just det stället man ska till och få både en för stunden stämmande samt en prognos framöver, hur länge vet jag inte tyvärr.

F

F.d. 4879

Guest

Nu har jag kollat med Kia och vem som helst kan gå in, bara man vet hur man gör..
Man gör så här: Startsida - LFV klicka sedan på Gula C ner till höger (kommer att visa crew). Där kommer flygväder upp och lättast är att kolla på kartor, annars bara långa listor med tappar. NOTAN flygväder. Det går även att få ner det hela i wap telefon och handdator.

Göran, på Kias vägnar

F

F.d. 3067

Guest

Hej alla!

Jag kan lugna Er alla. Det blir väder vare sig vi vill eller inte, och de blir alltid bra väder, problemet är att vi har på oss fel kläder... hi hi

:twitcy:

F

F.d. 2692

Guest

Idag är det inget väder, 0 grader och vindstilla.:spinny::spinny:

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Rubrik väderleken

Jag brukar använda denna site.
Verdensvejr Skandinavien
I menyn till vänster kan du lätt växla världsdel.
Så här ser prognosen för Göteborg ut just nu

6-døgnsudsigt
RejseImageServlet

Toppen