• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Route66 USA med husbil

bengtyvonne

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3140
Medlemskap
2025
Är det någon som känner till vem som ordnar gruppresor med hyrd husbil Route66, har läst om det men hittar ingen nu. Tacksam om någon vet.

surtecruisers

FD HBK Medlem
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
Sv: Route66 USA med husbil

hej ni kan höra med swansons resebyrå de ordnar allt från gruppres till att hyra
egen husbil ! lycka till mvh per

Tonys

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
7010
Medlemskap
2021

Vi körde route66 för ett par år sen med förbeställda hotel/motell. Det hade varit en fördel med husbil då man ibland önskade att man kunnat stanna längre på en del platser. Kanske inte alls på andra ställen. Men en fantastisk resa som vi förlängde med kustvägen från L Angeles till Seattle. Skulle kunna göra det igen.

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Vi körde route66 för ett par år sen med förbeställda hotel/motell. Det hade varit en fördel med husbil då man ibland önskade att man kunnat stanna längre på en del platser. Kanske inte alls på andra ställen. Men en fantastisk resa som vi förlängde med kustvägen från L Angeles till Seattle. Skulle kunna göra det igen.

Å vad härligt.!!

År 2000 körde jag kustremsan utmed Usa´s östkust från sacramento och ner till San diego. Jag hyrde bil, vet inte om det är tillåtet att campa/övernatta.

Att köra Route 66 skulle också vara en upplevelse. Blir lite avundsjuk på er som planerar detta nu.

/L

Toppen