• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

rotationsjobb

F

F.d. 55293

Guest
God Morgon alla husbilsvänner!
Nu är det snart sängen som väntar efter en natt på jobbet. Återstår en natt imorgon oxå. Jag är alltid lika glad när nätterna är avverkade och ser fram mot mina dagpass.
Vid lugna stunder på jobbet mitt i natten blir man uppiggad att läsa på husbilsklubben.
:sleep:Lena

Senast redigerad av en moderator:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: rotationsjobb

Men vad har du för jobb som hinner surfa ;) jo jag hinner väl med det också ibland ? Jag har jobbat ständig natt i över 20 år och det är 9 nätter på 2 veckor = 4 resp 5 nätter veckor och jag jobbar inom industrin .

F

F.d. 55293

Guest

Vårdarbete, passar på när patienter sover och övriga arbetsuppgifter är gjorda. Varierar dock från natt till natt hur lugnt/oroligt det är :)
Mvh Lena

Senast redigerad av en moderator:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Okay då är det stort ansvar ändå , jag kör ju bara maskiner och kör jag en bit fel så får man ju göra en ny .
Rymmer en patient så kan man ju inte fånga in en annan .

Toppen