• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rostskyddsbehandling

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 53061

Guest
Idag har jag hämtat husbilen från rostskydbehandling ock monterat inneskärmar.
Då pratade jag med honom om rabatt för husbilsklubbmedlemmar.
Ock han hadde pratat med sina kollegor på Svensk Bilvård
ock det skulle gå att ordna så jag har pratat med en i styrelsen
som skall ta kontakt med honom i borlänge för att få till ett avtal med
Svensk bilvård. Så vi får hoppas att det kan bli bra.
Markko. (Mc Louis är bäst) Hi Hi.;)

F

F.d. 53061

Guest
Sv: Rostskydsbehandling

Tråkigt här har jag ordnat så att vi klubben kunde få 10% på rostskyddsbehandling även inneskärmar ock andra jobb som dom gör.
Men tydligen är det inte intresant eftersom jag pratade med en i styrelsen att han skulle ta kontakt med svensk bilvård i borlänge för att få till ett avtal med.
klubben så det skulle bli rätt upplagt det skulle gälla alla filialer men nån kontakt har
inte tagits. Men det var väll inte tillräckligt intressant. Men jag försökte i allafall.:(
Markko.

F

F.d. 53061

Guest

Nu lägger jag ner den här tråden för det var tydligen inte intressant för husbilsklubben
så jag kommer själv ta kontakt med honom i borlänge ock ordna så att vi Mc Louis klubben kan få deras rabatter en i klubben har redan utnytjat förmånen till full belåtenhet.
Markko. Glad Mc Louis ägare.:rolleyes:

F

F.d. 55370

Guest

Förmodligen e de bara Mc Louise som behöver rostskydd.:spinny:

birgitta.f

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
381
Medlemskap
2025

Vi tror att det fungerar med rabatten. På måndag ska vi lämna in vår nya bil på underredsbehandling i Borlänge och det var 10% rabatt för HBK-medlemmar enligt mannen vi pratade med per telefon.
Tack för att du fixat! Vi hoppas förstås att det blir som de lovade med rabatten.
( ´Har fram tills igår haft en Mc Louis och är fortfarande med i den klubben, så vi får väl använda den rabatten annars då.....;-))

Jan o Birgitta Färdigs

F

F.d. 52945

Guest

Förmodligen e de bara Mc Louise som behöver rostskydd.:spinny:

Hrmmm, inte riktigt snällt inlägg. jag tror inte att varken Kabe el. andra märken av husbilar har det rost skydd som behövs för att använda bilen året runt, det är något som de har sparat in på tydligen..därför så hämtar jag min Burstner från rostskyddsfirman på tisdag!

Pilot :D

F

F.d. 53012

Guest

Ny husbilsägare vad jag förstår.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Rostskyddsbehandling

Jag har gjort rostskydd och för mej är det en självklarhet för man har ju sett hur snabbt det kommer samt at det finns ju inget alls på husbilar för att dom är ju byggda på budbils"stommar" och skall väl hålla 5-6år och 20-30000mil .

Det är ju bara kika på bilderna och fundera hur vill man ta hand om sin husbil som säker ligen kostar 1/2 miljon och mer många gånger ...

http://www.husbilsklubben.se/forums/t36520/?highlight=rostskydd

Sen kan man ju kika på detta också om det är så här man vill att den skall se ut .

http://www.husbilsklubben.se/forums/t44205/?highlight=rostskydd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen