Eva o Sven-Uno
HBK Medlem
Har lekt lite på klubbens olika sidor och jag måste säga att jag verkligen är imponerad av vad de webbansvariga har iordningställt för oss vanliga "datablåbär". Man tänker ju inte på hur mycket arbete det ligger bakom allt detta som gjorts. Att sedan göra det på ideell basis är ju helt enkelt otroligt. Det måste ligga ett oerhört intresse bakom för att kunna göra detta.
Jag har varit med sedan starten och jag trodde aldrig att det skulle bli så många medlemmar men det här är ju helt otroligt. Kan trivseln också behållas tror jag klubben växer ännu mer.
Pratade med en webbare vid starten om detta. Den gyllene regel för klubbens varumärke skulle vara att alla skulle trivas. Hitintills tycker jag att de har lyckas otroligt bra med detta.
En stor eloge till ansvariga och webbarna.
Jag har varit med sedan starten och jag trodde aldrig att det skulle bli så många medlemmar men det här är ju helt otroligt. Kan trivseln också behållas tror jag klubben växer ännu mer.
Pratade med en webbare vid starten om detta. Den gyllene regel för klubbens varumärke skulle vara att alla skulle trivas. Hitintills tycker jag att de har lyckas otroligt bra med detta.
En stor eloge till ansvariga och webbarna.
Senast ändrad: