• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ROSOR TILL "VÅRT WEBBFOLK"

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2025
Har lekt lite på klubbens olika sidor och jag måste säga att jag verkligen är imponerad av vad de webbansvariga har iordningställt för oss vanliga "datablåbär". Man tänker ju inte på hur mycket arbete det ligger bakom allt detta som gjorts. Att sedan göra det på ideell basis är ju helt enkelt otroligt. Det måste ligga ett oerhört intresse bakom för att kunna göra detta.
Jag har varit med sedan starten och jag trodde aldrig att det skulle bli så många medlemmar men det här är ju helt otroligt. Kan trivseln också behållas tror jag klubben växer ännu mer.
Pratade med en webbare vid starten om detta. Den gyllene regel för klubbens varumärke skulle vara att alla skulle trivas. Hitintills tycker jag att de har lyckas otroligt bra med detta.
En stor eloge till ansvariga och webbarna.
:yes::yes::yes:

Senast ändrad:

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025
Sv: ROSOR TILL "VÅRT WEBBFOLK"

Instämmer ni är jätte duktiga..helt otroligt duktiga..

jag hittar inte orden..hur duktiga ni är..

för om inte ni fanns här åt oss som skriver..

hur skulle vi kunna ha en sådan bra webbsida.

Tack tusen tack!:msn_flower::msn_flower::msn_flower:

Country

F

F.d. 6238

Guest

Instämmer helt i vad Ni skriver. Dessutom så kan man "mellan" raderna läsa ut att humor saknas inte i detta gäng.

Å sen hur dom kan hålla ordning på alla 0 or och 1 or (nollor o ettor) det är fantastiskt.
Hälsningar från en (0) och (1) a. (trettio) i detta sammanhang räknas ju inte.

F

F.d. 5095

Guest

Hej
Instämmer fullt ut med Svenne 67

Vi blev medlemmar i början av året och trots ett nästan dagligt
besök på hemsidan så finns det fortfarande hur mycket som helst kvar
att ta del av, det börjar bli beroendeframkallande att besöka sidan

Mvh
Lasse

F

F.d. 14038

Guest

Snacka om beroendeframkallande, det har redan varit uppe en gång tidigare.
Mitt internett pajade för ett tag sedan, det är nog första gången som jag blivit rikyigt tokig.
Till webbarna vill jag bara säga TACK FÖR ATT NI ALLTID STÄLLER UPP OCH ÄR HUR HJÄLPSAMMA SOM HELST OAVSETT OM RINGER ELLER SKRIVER HÄR OCH FRÅGAR NI ÄR HELT OTROLIGT GOA göbbar.

Toppen