• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Roquetas Camping ROQUETAS DE MAR

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021
Vi har nu legat här i 4 dagar och inte sett några från norden, inte husbil eller husvagn Det är mest tyskar och engelsmän. Trångt är det inte, det finns massor med platser lediga. Bojkottas den här Campingen eller vad är det när vi är ända från norden Det är små platser men när det är så få här så kan man ta 2 platser Annars så är det rent och lugnt med Stranden nära och det finns mataffär på området men med litet sortiment men Mercadona finns i närheten ca 1 km dit.
Mvh Frank

F

F.d. 24503

Guest
Sv: Roquetas Camping ROQUETAS DE MAR

Hej.
Vill du träffa fler svenskar så kör upp till Bolnuevo camping Playa Mazarron .Vi är för tillfället ca.20-25 svenska ekipage kanoncamping !!! Ca 10-talet HBKare.

Mvh BERNT.

F

F.d. 52994

Guest

Det rullande teamet Lena och Jan ligger på Roquetas de Mar, dom måste du väl ha hittat

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021

Hej.
Vill du träffa fler svenskar så kör upp till Bolnuevo camping Playa Mazarron .Vi är för tillfället ca.20-25 svenska ekipage kanoncamping !!! Ca 10-talet HBKare.

Mvh BERNT.
Hej! Jag söker inte någon men jag blev förvånad när det inte fanns någon från norden här.Jag låg i Bolnuevo i Tisdags och gillade inte platsen, fråga inte varför men så var det.
Mvh Frank

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026

Hej!
Vi finns sedan i tisdags på el Portús mellan Mazzaron och Cartagena. Har träffat ett svenskt par, någon hade åkt dagen innan vi kom. Stannar veckan ut innan vi fortsätter till Granada, -tror vi. Kanonväder med sol och bad har vi haft men nu ser det ut att bli lite sämre. Får väl vandra i bergen för att få upp värmen?

Tack till HBK för födelsedags gratulationen igår.

Tyvärr dålig nätverksuppkoppling så vi får inte iväg vårt resebrev hem via mailen. Däremot när vår övervintring i plåtis är slut hoppas vi på att kunna bidra med en rapport i HBK. Det var dramatik på nedresan i all snö, var insnöade på en vingård 4 dygn! Jo, sämre ställen finns...

Britt&Gunnar

Toppen