• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Roller team

Andrea & Annar

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
22720
Medlemskap
2023
Vi är nya husbilsägare och helt nya i husbilsklubben, och när jag idag skulle ställa in bilen för vinterförvaring kunde jag inte hitta batteriet till motorn. Batteriet till bodelen var inget problem, men var sitter batteriet för motorn. Det är senaste Forden som drar hela huset.

Per&Monica

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
18158
Medlemskap
2025
Sv: Roller team

Hej,
inte en aning om var ert batteri sitter men som 2 årig nybörjare på husbilar är det kul att se Höganäsare på forumet.

Lycka till med batteriletandet // Per

Olle&Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
22098
Medlemskap
2021

På min sitter batteriet till motorn under förarsätet och har likadan bil som dej så det borde vara samma.

Andrea & Annar

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
22720
Medlemskap
2023

Troligen sitter det väl dolt under förarstolen som du säger, men det var omöjligt att se hur man kommer åt det. Nu får det bli april-bekymmer. Den är inlåst bland andra bilar och husvagnar. Tack för hjälpen. Ja, visst kommer vi att åka från Höganäs, själv är jag ledig från mars, men frugan får hålla på ett tag till.

Toppen