• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Roligt men svårt

H

hianders

Guest
med iPod!!! Sån tur att man har tekniska barn som kan ge mamma en gnuggning i att hantera en iPod som jag fått i förskott som julklapp. Lite annan teknik än man är van vid, men, det går att lära "gamla hundar att sitta", till viss del i alla fall. Man kan ju lyssna på radio, ladda in musik, ta video, ladda in bilder m m. Häromdagen lyssnade jag på musik med en "plopp" i örat och gav den andra till gubben och såg dansade vi vals på köksgolvet till en låt sjungen av Öbarna.

Ha en bra vecka! Själv skall jag motionscykla med min iPod i örat, hoppas jag får fram bra låtar att cykla till :)

fru hianders/Inger
:)

H

hianders

Guest
Sv: Roligt men svårt

:yes:

Ja, huka era i bänkera för nu laddar hon om!!

God Jul alla kryssare men vi hörs ju på lördag först!!

Kram
fru hianders/Inger

Margus

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Sv: Roligt men svårt

Det var en präst i Ransäter som skulle hålla högmässa i kyrkan. Han kom direkt från en övningskjutning och kom på att han hade glömt att ta av sig pistolhölstret, försökte göra detta varvid ett skott gick av. Då reser sig en gammal soldat och ropar "Göbber å kärringer, huk er i bänkera, för nu ladder han um!" Tage Erlander drog denna historia i Hylands hörna 1962.

Toppen