• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Roligt med nya vänner!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Vi vill verkligen tacka Michael och Annikka HBK 663 för en fantastisk gästfrihet och trevlig samvaro vid vårt besök 30/5 - 1/6!
Vi har sedan vi gick med i klubben för ett år sedan träffat flera nya vänner och är så glada att få lära känna nya människor med samma värderingar!
Vilken fantastisk klubb!!!

Tack igen från oss i HBK 1356 Ludde Kuddsson!

_DSC0645.jpg

_DSC0642.jpg

_DSC0637.jpg

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Roligt med nya vänner!

Å, jag ber.... Nöjet var helt på vår sida. Det är inte var dag man har proffsfotografer på besök. I själva verket har det inte hänt förut ;) . Det var riktigt roligt med en pratstund. Hoppas att jag inte jobbar nästa gång ni kommer.

(Jag måste nog ta mig i kragen och försöka få till stånd en carport till vår bil så att gäster får enklare att komma till. Men du backade ju ut galant trots att det är lite trångt.)

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

Javisst vår klubb är fantastisk, idag parkerade jag i Skara för att geocacha och parkerade på affärshuset Borgen för att leta en cach med hinten "R slott" och då trodde vi att de menade Borgen dvs. ICA affärshuset då kommer en kille fram med pärmar under armen och hälsar glatt och att få träffa "Postis" och ingen mer eller mindre det var "Polaren" från Lerum vi fick en mycket trevlig pratstund om husbilar och klubben tänk vad roligt det är med känslan av en klubbtillhörighet. Tack Polaren för den trevliga pratstunden.

F

F.d. 7222

Guest

Jag var i Skara på tjänsteärende och fick då se en Hbk-bil med omisskänneligt utseénde, det måste vara Postis som är i stan tänkte jag. Hade inte mycket mer än tänkt tanken så kom två personer fram emot bilen, det visade sig vara : Postis med fru. Det blev en stunds prat i solen om än det ena o. än det andra. Även jag tackar för en trevlig pratstund och även om vi inte stod "under markisen" så gick det utmärkt att prata ändå. Ha en trevlig sommar "Postis"
Vid tangenterna Alf

Toppen