• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Rockfestival i Segmon

F

F.d. 50004

Guest
:music-icon:Någon som känner till en plats att ställa husbilen i Segmon, skall på rockfestival 17/8.

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025
Sv: Rockfestival i Segmon

Hej
Folk oRock i Segmon är fint det! Lasse Högberg o Karin Forsling har skapat kultur av högsta klass i gamla industriorten Segmon. Iår kommer bl.a. First Aid Kit tillbaka till Segmon, där vi lyssnade till dem redan för 4 år sedan!

Arrangörarna tillhandahåller platser där man kan stå över för natten. De har t.o.m. en enkel festivalcamping (bredvid Grimmbergs Bygg) för 100/natt inkl vatten, toa o el. Står visserligen bara om husvagn på hemsidan men det fixar sig säkert. Annars kan jag ringa Lasse åt dig.

Annars har du 3 km cykelfärd till Parken i Segmon från den mysiga lilla campingen vid Sävsjön, Grums Fish 'n Camp Sävsjön | Familjecamping i naturskön kulturbygd i södra Värmland.. Ställplatsavgift 120 kr.

Ett tredje alternativ är ställplatsen i Liljedals gästhamn. Charmigt o mysigt o cirka 5 km till Segmon.

Vi ses nog! Välkomna till Värmland! Plats för många HBK:are!

Senast ändrad:
F

F.d. 50004

Guest
Sv: Rockfestival i Segmon

tack för tippsen. Ska lyssna till mitt barnbarn som är sångerska i The Wife som spelar på lördag.

Toppen