• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Robertsson?

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Vi är just nu utanför Mariebergs Köpcenter i Örebro. Var inne på Willys för att leta efter Robertsson, men dom fanns inte där! I vilken affär kan vi hitta denna ljuvliga korv, som är vår favorit. Vi kör vidare norrut i morgon så vi är tacksamma för ett snabbt svar.

F

F.d. 29809

Guest
Sv: Robertsson?

Hej, kollade på internet efter återförsäljare men Robertssons chark verkar inte ha någon hemsida. Hoppas ni hittar er korv!

F

F.d. 11293

Guest

prova också en korv som heter snickarkorv den är rökt o lägg den sedan på grillen :yes:
kanske det är en Värmlandskorv :confused:
:)

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2026

Parkhallen vid Brunnsparken hade sist jag var där. Annars finns ju Robertssons fabrik vid rondellen vid Brunnsparken, men de kanske inte har öppet på lördagar //Pirkko

Senast ändrad:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Tack för hjälpen. Robertsson inköptes i stor mängd hos Ica Maxi. Det är ju alltid läge att ta fram grillen och lägga på en god korv. Hasse är jätteglad, (jag också).

Senast ändrad:
Toppen